ביקורת - ניהול כספים

ביקורת

משרדינו מספק שירותי עריכה וביקורת דו”חות כספיים לחברות.

החיוב למנות רואה חשבון מבקר ולערוך דו”חות כספיים מבוקרים נובע מחוק החברות. חברות בעלי מחזור נמוך העומד בשנת 2021 על פחות מ- 615,408 שח יכולות לפטור עצמם ממינוי רואה חשבון מבקר. אולם פקודת מס הכנסה מחייבת את החברות המגישות דוח למס הכנסה להגיש דוח מבוקר. וכך למעשה כל החברות הפעילות בישראל, חייבות במינוי רואה חשבון מבקר ועריכת דו”חות כספיים מבוקרים.

מטרת העל של הביקורת, היא כמובן לערוך דו”חות כספיים שמשקפים באופן נאות את תוצאות הפעילות העסקית לשנה, ואת מצב העסקים של ההחברה. יחד עם את במהלך הביקורת אנחנו גם נותנים את הדעת לליקויים בהנהלת חשבונות, מסייעים להפחית את חוב המס ולבצע תכנון מס לתקופות הבאות.
התוצר הסופי הוא דו”ח כספי מלא עם חוות דעת חתומה של רואה חשבון, שמוגש על ידינו למס הכנסה, רשם החברות ורשויות נוספות לבקשת הלקוח.
אנחנו דואגים לבצע את הביקורת בצורה יעילה לפי לוחות הזמנים הנדרשים על ידי הלקוח וזאת בכדי הדו”ח יוגש לכל הגורמים הרלוונטיים בזמן: רשויות המס, משקיעים, נותני אשראי ועוד.

הביקורת ועריכת הדו”ח מבוצעת באמצעות תוכנה ייעודית, שמאפשרת לנו לנהל את התהליך בצורה יעיה מול מנהלי החשבונות ובעלי החברה. לאחר הביקורת נשאר תיעוד לכל הבדיקות שנערכו, ניירות עבודה תומכים וראיות ביקורת.

לבקשת הלקוח, הדו”חות הכספיים מוצגים בעברית ואנגלית, ולפי תקינה ישראלית או אחת התקינות המובילות בעולם, IFRS או US.GAAP.

צור קשר

Contact Form - Hebrew

הכתובת שלנו:

טלפון:
053-5606631

אימייל:
office@tzer.co.il

כתובת:
רחוב דוד בן גוריון 2
רמת גן, 52573
ישראל

Copyright © 2024  |  Roman Tzerelshtein (CPA) 

Webdesign by MarkintoshDesign

Scroll to Top
דילוג לתוכן